Herta engageert zich

Op deze webpagina's verduidelijkt Herta haar aanpak "Herta Engageert zich" die vandaag de basis vormt van haar bedrijfsstrategie. U kunt hier de evolutie van de belangrijkste uitdagingen op het vlak van voeding en milieu op de voet volgen.

Voedingskwaliteit

Smaak is steeds de voornaamste bekommernis geweest voor Herta®. Sinds 2002 koos het bedrijf voor een aanpak die erop gericht is het voedingswaardeprofiel van zijn producten continu te verbeteren. In het kader van &##8220;Herta® engageert zich&##8221; werden twee belangrijke werkpunten gedefinieerd: producten met minder zout en minder vet. Er werd al veel vooruitgang geboekt op het vlak van deze twee uitdagingen.

Herta® engageert zich voor de juiste portie

Herta® engageert zich om de consument de juiste portie in functie van de leeftijd te helpen kiezen want kinderen hebben niet dezelfde behoeften als hun ouders. Deze tabel kan u helpen om de juiste portie te bepalen.

Opleiding over voeding en gezondheid voor werknemers

Als onderdeel van de Nestlé-groep geniet Herta® mee van de actie van de groep en diens aanpak op het gebied van &##8220;Voeding, Gezondheid, Welzijn&##8221;, wat de basis vormt van de bedrijfsstrategie. In dit kader genieten medewerkers van opleidingen over voeding die nuttig zijn voor hun dagelijks leven en kunnen ze regelmatig informatiesessies volgen.